Kwaliteit

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:

  • Visitatie
  • Audit
  • Volgen van bij- en nascholing
  • Bijwonen intercollegiaal overleg
  • Interne scholing
  • Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
  • Bijwonen Themaprojecten
  • Opstellen kwaliteitsjaarverslag

 

U ziet de waardering in onze activiteiten ten aanzien van kwaliteit terug in onze kwaliteitskeurmerk ISO9001 (afrondende fase) keurmerk

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.

Kwaliteitscontrole
röntgentoestellen
Maart 2021

Kwaliteitscontrole
röntgentoestellen
Juli 2019

Kwaliteitscontrole
röntgentoestellen
Juli 2018

Analyserapport
waterkwaliteit
April 2021

Analyserapport
waterkwaliteit
September 2020

Analyserapport
waterkwaliteit
December 2019

Analyserapport
waterkwaliteit
Februari 2019

Risicoanalyse van producten
met gevaarlijke stoffen
September 2019

Productregister
Gevaarlijke stoffen
Juli 2019